29 Mayıs 2014 Perşembe

Kardeş bloger etkinliğine sizde katılın :)

Selamlar efenim. :)katılmak için tık tık

Belki çoğunuz bunu gereksiz olarak göreceksiniz. Aslında bir etkinlik bile değil diyebilirim. Ama başka ne isim versem bilemedim ve bu ismi vermeyi uygun buldum.





Aslında oldukça kısa bir zamandır blog dünyası içerisindeyim ancak şimdiden iyi arkadaşlar edindim bile. Bu kararı verme amacım ise daha çok arkadaş edinmek ve daha çok, daha kaliteli bloglar tanıyıp takip edebilme fırsatını bulmak. :)

Şimdi bu etkinliğin ya da adına her ne derseniz artık :) ne işe yaradığına gelecek olursam (Ya da bu etkinlikle benim ne yapmaya çalıştığıma :) )

Yeni bloggerlar ve dolayısıyla bloglar tanımak istediğimi söylemiştim. Bunun yanında kardeş bloglarıma elimden gelen her türlü desteği her konuda vermeye çalışacağım. Zaman zaman blogun bir gününü bu kardeş bloglara ayıracağım ve o bloglar hakkında (gidişatı,içeriği v.s) kişisel görüşlerimi ve o hafta ne yapmışlarsa onların kısa bir özetini sunacağım.

Aynı zamanda blogumun yan tarafında kardeş bloglar adı altında görünecekler. Aynı şeyleri sizden de isteyeceğim. Hem hep birlikte daha fazla blogger ve blog tanıyacağız, hem de belki de bu takipçi sayımızın da artmasına ve daha çok insana ulaşmamıza yarayacak.

Dikkate ne kadar alırsınız ya da ne kadar ilginizi çeker bilmem. Ama kardeş blogum olmak isteyenler bu postun altına;

Bloglarının adresini
Neden kardeş blogum olmak istediklerini ve
Benim blogum hakkındaki görüş ve düşüncelerini yazarsa sevinirim.

(GFC'den takibe almayı unutmayınız. :D)

Blogunuzda duyurur ve daha çok kişiye ulaşmasını sağlarsanız memnun olurum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder