31 Mayıs 2014 Cumartesi

ELİTE SİMLİ EYELİNER

                                                               SELAMLAR...
Bu günkü konuğum Elite marka simli eyeliner.Geçen ay ki bir alış veriş turumda gözüme ilişmişti.Bende denemek için almıştım.Kullanmaya hemen başladım.Tabiki deneyimlerimi sizlerle paylaşmak isterim.
 Rengi içinde altın ışıltılar olan bakır...Ben gece makyajı için uygun gördüm.Dilerseniz günlükte kullanabilirsiniz.Elite markasının bir çok ürününü denemiş biri olarak söylüyorum (özellikle pudra ve terrecotaları bir harika) bu ürün de beni hayal kırıklığına uğratmadı.İyi ki almışım dedim doğrusu.
 İlk sürdüğünüzde ıslak bir his bırakıyor ama çarçabuk kuruyor.Farımızın üzerine uygulayacağımız gibi tekte sürüp çıkabiliriz.Tercih bizim.
 Simler sürerken topaklanma yapmıyor.Gayet hoş ve orantılı bir şekilde dağılıyor.Buda benim sevdiğim yanları arasında.
 Simli ürünleri çıkarması genelde daha zordur.Bu ürün çabuk çıkıyor.Kalıcılığı oldukça başarılı.Zaman içerisinde akma bulaşma yapmıyor.
 Fırçası hem ince hem yumuşak.Herkes tarafından kolay uygulacak bir eyeliner .Kokusu da yok.

Simli eyeliner sevenlerin tercih edebileceği güzel bir ürün bence.Denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Bu ve bir çok  elite marka ürüne online alışveriş sitesinden ulaşabilirsiniz.Kullanan varsa yorumlarını merak ediyorum doğrusu...Sevgiler

2 yorum: