15 Nisan 2014 Salı

OTACIDAN HOŞ SÜRPRİZ :)

 İyi akşamlar herkese.Aslına bakarsanız zor bir hafta geçiriyorum.Annem izmirden geldi.Ameliyat olacak.Bugün endoskopisi vardı ve ben çok gergindim.İş yerimde tam odama girmişken OTACI'DAN gelen kargo beni çok mutlu etti...Bu arada aldığım ilk kargo bu firmalardan ayrıca önemli benim için.İçerisinde de bir sürü şampuan,el kremi testerleri.

Neler mi bu numuleler:Otacı bitkisel şampuan natur way papatyalı 
                                  Otacı bitki özlü şampuan kuru,normal saçlar için limonlu_zeytinyağlı
                                  Otacı bebe şampuan güllü kremli
                                  Otacı dökülmeye karşı saç bakım şampuanı kalın telli saçlar için
                                  Otacı dökülmeye karşı saç bakım toniği
                                  Otacı bitki özlü şampuan normal_yağlı saçlar için ısırgan_dengeleyici
                                  Otacı bebe şampuanı papatya
                                  Otacı dökülmeye karşı saç bakım şampuanı ince telli saçlar için
                                  Otacı bitki özlü şampuan normal_yağlı saçlar için 10 bitkili canlandırıcı
                                  Otacı dökülmeye karşı saç bakım yağı tüm saç tipleri için
                                  Otacı bitkisel şampuan nnatur way ıhlamurlu_ballı tüm saç tipleri için
                                  Otacı argan saç bakım maskesi kuru ve normal saçlar için
                                  Otacı argan el ve tırnak bakım kremi yoğun nemlendirici besleyici güçlendirici
 Otacıya bu hoş sürpriz için teşekkür ediyorum...Bu güzel ürünleri deneyip kendime uygun olanları seve seve alacağım...SEVGİYLE KALIN :)

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun dileklerimi ilettikten sonra güzel günlerde kullan canım diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlım umarım geçer biran önce....:)

    YanıtlaSil