13 Nisan 2014 Pazar

KIRMIZI CANDIR....GOLDEN ROSE RICH COLOR 11 :)

 İyi akşamlar herkese.Malum günlerden pazar.hafta sonumuzu da bitirmiş bulunmaktayız.Yarın mesaimiz var.Hazırlıklarımız da tabiki başladı.Haftanın ilk iş günü için bu güzel ojeyi tercih ettim.
 Markette dolaşırken dikkatimi çekti.Etrafımdakiler kırmızı oje tutkunu olduğumu bilirler.Tabiki gördüğüm gibi aldım.Hemencikte kullanmak istedim.
Golden Rose oje tırnağımda hemencik kurudu.Rengi de gayet güzel.Tek olumsuz yanı fırçası kısa geldi bana.Onun dışında ben beğendim.
 Her zaman fırsat bulup oje süremiyorum malesef. Hastanede kulladığımız dezenfektanlar ojelerin kalıcılığını azaltıyor çünkü.Ama işte böyle arada sürdükçe de sizlerle paylaşmak güzel oluyor.

 GOLDEN ROSE OJEM 11 NUMARA DENEMEK İSTEYENLER İÇİN :)
Sizler Golden Rose ojeleri kullanıyor musunuz?Tavsiye ettiğiniz renkler var mı?Yorumlarınızı bekliyorum...Sevgiyle Kalın...

2 yorum:

  1. o dezenfektanlardan bende bıktım :)
    Aslında bu serinin fırçasını ben beğeniyorum

    YanıtlaSil
  2. başımızın belası dezenfektanlar :) ama mecbur hastanede kullanmakta fayda var....ben daha uzun fırçaları seviyorum canım kısa fırçalar sürümü zorlaştırıyor benim

    YanıtlaSil