15 Nisan 2014 Salı

AZICIKTA ALIŞVERİŞ :)

 Hafta sonu aklımda hiç birşey yokken kendimi kozmetik satan bir mağazada buldum.Elimiz boŞ çıkabilir miyiz?Ne mümkün.İlla ki birşeyler buluyoruz biz kadınlar :)
Pastel birçok bloger arkadaşıma bu rimelden göndermişti.Buradan paylaşanlar olmuştu.Benim de denemek istediğim bir üründü.Ben de bana gelmedi demedim ve aldım tabiki :) kullandıktan sonra detaylı mutlaka belirteceğim.Arko Nem in bu kremlerini de çok beğeniyordum.Gözüme ilişti.Bu kremleri de aldım.Biri eve biri iş yerime :) Flormar marka biri siyah diğeri kahverengi  iki adet eyeliner aldım.Kalem şeklinde eyelinerleri severek kullanıyorum.Flormar markasını ilk kez deneyeceğim :) Bakalım memnun kalıcak mıyım?Bir de Elite marka eyeliner aldım.Simli ve bakır rengi.Çok hoşuma gitti rengi.Hatta lacivertti de çok hoşuma gitti.Memnun kalırsam onuda almayı düşünüyorum.
 Bu ürünleri kullanan var mı?Sizler ne düşünüyorsunuz?
                           SEVGİLER ÖPÜCÜKLER

2 yorum:

  1. Krem üzerine yatacaksın alma artık :) Bende mango mandalina kullandım ve sevdim, rimel de güzel bence.
    Elite linerdan bana da alalım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne olcak benim bu krem takıntım bende bilmiyorum...Kurtarın beniiiii:) rimeli bugün sürdüm bencede hoş hareketli fırçasını sevdim.Elite liner dan da ilk fırsatta alırız cnm

    YanıtlaSil