30 Mart 2014 Pazar

GARNIER 7.34 SAÇ BOYASI

                                                                                                                           Değişimi sevenlendenim bende.Aman bana yakışmazsa öyle böyle olursa diyenlerden değilim.Denemekte fayda var derim hep.Aslına bakarsanız sarı saç favorim.Hem kendime yakıştırıyorum.Hem de çok havalı buluyorum.Sarı saçlarımdan vazgeçip değişik renkleri deniyorum tabi ama tilki misali yine dönüp dolaşıp sarıya dönüyorum :) bakalım bu değişikliğim ne kadar sürecek.Sarı saçımın üzerine Garnıer marka 7.34 nolu saç boyasını denedim.Kum Bakırı diye geçiyor adı.Saçlarım oldukça gür olduğu için iki kutu aldım.Tabiki boya işlenimde emeği geçen kocama da  sevgilerimi iletmeyi bir borç bilirim :) seviyorum seni.  

Garnier Çarpıcı Renkler

Yoğun Kalıcı Saç Boyası

 
ÇARPICI SİYAHLAR / YOĞUN KAHVELER
1.0 - Ekstra Yoğun Siyah
3.0 - Çarpıcı Kahve
4.0 - Yoğun Kahve
4.15 - Buzlu Kestane
5.0 - Parlak Açık Kahve
6.0 - Yoğun Koyu Kumral
6.35 - Çarpıcı Altın Kahve
6.46 - Yoğun Bakır Kahve
7.0 - Yoğun Kumral
ATEŞLİ KIZILLAR
3.16 - Yoğun Küllü Kızıl
4.60 - Yoğun Koyu Kızıl
5.62 - Parlak Lal Kızılı
6.60 - Yoğun Yakut Kızılı
4.30 - Harem Kahvesi
SARAY KOLEKSİYONU
4.52 - Saray Kahvesi
5.25 - Valide Sultan Kahvesi
5.35 - Tarçın Kahve
5.52 - Kaşmir Kahve
GÜN BATIMI RENKLERİ
6.42 - Gün Batımı Bakırı
7.34 - Sıcak Kum Bakırı
8.04 - Romantik Bakır
GÖSTERİŞLİ SARILAR
9.13 - Yoğun Kristal Sarı
8.0 - Parlak Koyu Sarı
111 - Ekstra Açık Gümüş Sarısı
110 - Ekstra Açık Elmas Sarısı
Görsel alıntıdır.
Garnıer serisi 20 renk seçeneğini bizlere sunuyor.Ürünün vaatleri güçlü ve uzun süre kalıcı renk,göz alıcı parlaklık ve %100 beyaz kapama...Beyaz saçım yok bişey diyemeyeceğim ama parlıklık güzel.Uygulayalı 2 hafta oldu. Kalıcılıkta başarılı bence.
 Saçlarım sarı olduğu için herhangi bir açma işlemine gerek kalmadı.Yalnız hem uzun hem gür saçlara sahip olunca 2 kutu boya gitti tabiki de :) Boya uygulamadan sonrası 40 dakika saçımda kaldi.Sonuç bu şekilde arkadaşlar.Ben beğendim açıkcası.Sizler nasıl buldunuz?

Bu arada sırf sizlere daha güzel görüneyim diye birde maşa yaptım :) Saçlarıma maşa yapmak ölüm.Bitmiyor bir türlü.Ama başarabildim nihayet.Sizler bakır rengini nasıl buldunuz?Saçlarınızı kendiniz boyar mısınız? Hangi markalar tercihiniz?Garnıer saç boyası kullananınız var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.SEVGİLER...

3 yorum:

  1. Bende her seferinde kuaföre gidicem diyorum ama evde boyuyorum benimde eşim boyuyor :) Genelde palette kullanıyorum kızıl renklerini hiç denemedim fındık kabuğuna boyuyorum senin renginde güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler nedir adamların bizden çektiği :) kıkıkıkı

    YanıtlaSil
  3. Saçım açık kahve tonlarında bu rengi yapsam nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil