6 Mart 2014 Perşembe

CLİNİGUE CHUBBY STİCK RUJ


 İyi akşamlar herkese...Maalesef yazamıyorum bir kaç gündür.Sebebi ise tabi ki yoğunluk ve yorgunluk sevgili arkadaşlar.İş yerimde yanımda çalışan bey rapor aldı ve bütün iş bana kaldı.Kafayı yemek üzereyim anlayacağınız.Neyse ne yapalım sağlık olsun...Sağlığımız yerinde olsun çalışalım bizde.Önemli olan bu.Hastanede çalışınca bir sürü sağlık sorunu insanları görünce sağlığımız en  önemli şey diye düşünmeden edemiyor insan...Neyse sanırım çenem düştü.Gelelim sizler için bugün seçtiğim ürüne.Son zamanlarda bir çok marka çıkardı stick rujlardan.Ben sizlerle clinigueden aldığım rujdan bahsetmek istiyorum.8 renk seçeneği var.Bende ki de bir tanesi...

Curviest Caramel - Jenna for İstanbul Makyaj Koleksiyonu
Chunkiest Chili
Mightiest Marachino
Heftiest Hibiscus
Plushest Punch
Roomiest Rose
Broadest Berry
Grandest Grape

Yukarıda da gördüğümüz gibi bu renk seçenekleride mevcut.






Ürününü bize vaat ettikleride şöyle; Uygulandığı andan itibaren dudakları neme doyurarak, rahatlatır. Düzenli kullanıldığında dudakların nemlendirilmesinde gözle görülür fark yaratır, dudak üzerinde oluşan çizgileri ve pullanmayı azaltır. Üstelik bu bakımı sağlamak için yoğun renklerden vazgeçmenize gerek yok.  İçeriğindeki Shea Butter, Mango Seed Butter ve Jojoba Seed Oil karışımı harika renklerin içerisine muhteşem bir nem bakımı katar.



Ben iyi nemlendiği konusunda hem fikirim.Kalıcılık konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim gün içinde sürekli tazelemek gerekiyor.Ama bu zaten bir çok ruj için geçerli.Bu ürünü renk olarakta sevdim nemlendirmesinide beğendim.Tekrar alabileceğim ürünler içinde yerini aldı.Ykm alışverişimde almıştım.Oradaki bayan bir de  deneme boy kırmızısını hediye etti.Ve tabiki gönlümü feth etti  :) Fiyatı 54 TL. Kullanan,deneyen var mı?Bu ya da başka marka stick rujları?Sizler ne düşünüyorsunuz sevgili bloger arkadaşlarım?Herkese iyi geceler bolll öpücükler :)

5 yorum:

  1. çok güzel bir ruja benziyor ben hiç kullanmadım ama aklımda artık

    YanıtlaSil
  2. bende severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende severek kullanıyorum chuby stickleri :)
    loreal ve h&m de var galiba ama onları denemedim hiç :)
    Taklitleri aslını yaşatır mantığıııı

    YanıtlaSil
  4. çok hoş rengi var güle güle kullan :) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim seve seve takipcin olurum:)

    YanıtlaSil