19 Şubat 2014 Çarşamba

SAÇ BAKIMI

 


Selam herkese iyi akşamlar.Birkaç gündür yorgun olduğum için sizlerle paylaşımda bulunamadım.Biliyorsunuz tanışma çekilişi düzenledim.Katılan duyuran herkese teşekkür ederim devam ediyor hala katılabilirsiniz diyerek hatırlatmak istedim arkadaşlar...Gelelim bugün sizler için seçtiklerime oriflameden iki güzel saç bakım yağı hakkında bilgi vermek izlenimlerini sizlerle paylaşmak istiyorum :)Saç bakım yağları kuru ve yıpranmış saçları derinlemesine nemlendiriyor ve ışıltı katıyor.Bu iki ürün benim favorilerim arasında gerçekten severek kullanıyorum...Saç rengiyle çok oynayan biri olarak aktarıyorum sizlere röfle,boya ve bunların dışında maşa,fön,düzleştici kullanan biri olarak ben bu ürünlerden oldukça memnunum.Yıpranmış,kurumuş ve onarım bekleyen saçlarımızı bu ürünlerle şımartabiliriz arkadaşlar...
NATURE %100 HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI  İÇEREN SAÇ BAKIM YAĞI:Ürün içerisindeki hindistan cevizi yağı ile saçlarımızı nemlendiriyor,yumuşatıyor ve parlaklık katıyor.İçerisinde E Vitamini bulunmakta.Buda saçlarımızın yıpranmasını önlüyor.Buram buram hindistan cevizi kokuyor.Ben bayılıyorum kokusuna da :) Gelelim nasıl kullanacağımıza? Kuru saça uygulanan bir yağ bu arkadaşlar.Gece saçlarımıza uygulayıp 4_5 saat beklettikten sonra saçlarımızı yıkıyoruz.Haftada 2 kez kullanmamız yetiyor.Ürün 21712 koduyla katologta yerini alıyor mart katologunda 2 li alımlarda hoş bir indirim de sizleri bekliyor.100 ml olarak satışa sunuluyor.

NATURE SECRETS KURU VE YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN BUĞDAY VE HİNDİSTAN  CEVİZİ ÖZLÜ SICAK BAKIM YAĞI:10 yıldır severek kullandığım saç bakım ürünleri arasında bu yağ.Ambalajı minik işlevi büyük bu ürünün de.Yıpranmış saçlarımızı yumuşatıyor ve bakım yapıyor.Bu ürünün kullanımı bir önce tanıtmış olduğum saç bakım yağı gibi değil.Diğerini direk uygulayabiliyorsunuz.Bu yağ sıcak bakım yağı.Kapalı olarak sıcak su dolu bir kapta ısıtıyoruz.Islak saçımıza uyguluyoruz masaj yaparak tabiki.Birkaç dakika beklettikten sonra duruluyoruz.Ürün 15 ml olarak satışa sunuluyor...22698 kod numarası ile 5.5 TL fiyatı.Ben indirimini takip edip 3.5 TL den alıyorum bir dolu hemde...SEVGİLER ÖPÜCÜKLER

2 yorum: