10 Şubat 2014 Pazartesi

ORİFLAME BEAUTY TEN Liselotte Watkins Face Powder

* İyi akşamlar herkese.Güzel bir hafta diliyerek başlamak istiyorum yazıma.Bugünde pudram hakkında birazcık bilgi vermek istedim sizlere :) "oriflame beauty ten watkins face powder"
* Biliyoruz ki cilt kusurlarımızı kapanmak için kullanılan makyaj malzemelerinden biridir pudralar.Pudra tek başına kullanılacaksa altına nemlendirici kullanmalıyız.Fondöten üzerine uygulayacaksak ince bir pudra olmasına dikkat etmeliyiz.Fondöten zaman içinde ciltte yağlanmaya sebep olmaktadır.Pudralar bu yağlanmanın önüne geçmektedir.
Pudranın asıl görevi makyajı sabitlemektir.Cilt tipimize uyumlu renkler tercih edilmelidir.Oriflameden aldığım bu pudra cildime hafif bir ışıltı katıyor ki ben bu ışıltıya bayılıyorum :) Ten rengimin güzel görünmesini sağlıyor.
* Ürünümün kodu : 22875   Fiyatı : 27.90 TL. Ancak  indirimi takip edip uygun fiyata almak mümkün ben öyle yaptım:)
  Pudra kullanan arkadaşlarıma tavsiye edeceğim hafif yapılı bir pudra......SEVGİYLE KALIN

2 yorum: